Everley Eugene
|
Wysłany: Sro Maj 07, 2025 06:48 Temat postu: gezondheidszorg |
|
|
Wat we echter misschien niet hebben gezondheid & huishouden gezien, is het gevaar dat we ons bij de wereld voegen en ons in deze kwestie jouissance voelen. Want, of je het leuk vindt of niet, de wereld groepeert ons samen met Harold Camping. Voor velen is het geen grote stap van het bespotten van Harold Camping naar het bevragen en belachelijk maken van evangelisch geloof zelf. Er kan een spectrum van dwaasheid zijn, maar we zijn er op, tenminste in hun gedachten. Ze zien een man met een Bijbel uitspraken doen en enthousiaste volgelingen verzamelen. Ze zien die discipelen \"radicale\" keuzes maken gebaseerd op leringen die de wereld niet kan bevatten.
Zo'n gekte maakt me opgewonden. Niet zozeer dat ik de behoefte voel om uit te blazen zoals ik vroeger deed. wringen handen en berouw hebben vanwege het verheugen over de intensiteit van negatieve gezondheidszorg druk verkeerd geplaatst IMHO. Het is deze na-the-fact sombere overwegingen een dag-laat-en-een-voorspelling kort. Ik heb geen sympathie voor Camping of degenen die hij bedrogen heeft. Het zou kunnen zijn als anderen in de kerk een gecoordineerde stem hadden kunnen coordineren om zich sterker uit te spreken medische benodigdheden en apparatuur tegen de schijnbare domheid, de bijkomende schade had kunnen worden geminimaliseerd.
Voor het eerst in de moderne geschiedenis, de live video feed van constante druk om verantwoording gezonken het Todd Bentley Lakeland circus debacle. Bentley deed niets anders dan zijn voorgangers. Maar deze keer zette het internet de Grote Kibosh op leugens, bedrog, hype, claims, methodologie, theologie, dwaasheid, financiele onregelmatigheden, etc. het liet de circustent leeglopen voordat het ooit de kans had om te staan. En Bentley's poging PR stunt bij schade controle kon nooit geloofwaardigheid winnen bij het publiek dus het fizzled en wellness en ontspanning stierf een tijdige dood...
Ondertussen, Campinga EUR (TM) s non-profit was voortgezet alsof de belangrijkste datum waren irrelevant voor business as usual. We gaan doorgaan met doen wat we doen, een ambtenaar verklaarde na de mislukte datum. Secretaris's bleven bezig met het boeken van afspraken voor collega's, en de organisatie had voorzorgsmaatregelen genomen om non-profit verlengingen in te dienen tot 15e november. En in de afscheidsbrief die hij vooraf heeft uitgegeven, drong Camping enigszins paradoxaal aan zijn medewerkers om "standvastig met ons te blijven staan om het Evangelie te verkondigen via Family Radio". Hey, hij dekt zijn weddenschappen al af door te praten na afloop.
Ten derde gebruik ik lineaire regressies op meerdere niveaus om de associatie te onderzoeken tussen de voorgestelde mechanismen en drie unieke indicatoren van schuldenlast. Ik vind dat veel van de standaardcoefficienten in modellen van netto vermogen geen significante voorspellers zijn van het niveau van niet-onderpand, niet-revolverende schuld, wat suggereert dat we veel meer weten over de correlaten van inkomen en rijkdom dan over de schuld van huishoudens. De variatie in de schuldenlast kan beter worde gezondheid & huishouden n begrepen door heterogeniteit van niet-economische variabelen die vaak niet in de enquete worden opgenomen.
We kunnen ook aangepaste ontwerpen voor u afdrukken op elk van onze whiteboard stijlen, waaronder dry wise magneten, stickers en aan de muur gemonteerde borden. Wil je de koelkastkalender personaliseren met die geweldige foto van de familievakantie? We kunnen het, en ze zijn ook geweldige cadeaus. In feite kunnen we bijna alles printen en we hebben geen minimale hoeveelheden en we rekenen geen buitensporige setup kosten. U kunt hier aan de slag of u kunt ons belle n op ons gratis nummer en we kunnen aan de slag. |
|